Reklamace zboží

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Samolepky byly poškozeny při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem). Zákazník není povinen takové zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
  • Samolepky byly poškozeny neodbornou instalací, která je v rozporu s návodem k lepení.
  • Samolepky byly používány v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v návodu k lepení.
  • Reklamaci nelze uznat, pokud již samolepky byly sejmuty z transportní folie.

Postup při reklamaci:

  1. Informuj nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašli jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
  3. Do zásilky uveď důvod reklamace a přilož kopii daňového dokladu.

Výměna zboží

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), ti nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašli jako obyčejný balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek použití nebo poškození, obratem ti zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Samolepku sejmutou z transportní folie již není možné vyměnit! Náklady na poštovné spojené s výměnou zboží hradí zákazník. V případě, že se jedná o samolepku přímo na míru, nelze zboží vyměnit.

Postup při výměně zboží:

  1. Informuj nás o výměně telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašli jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
  3. Do zásilky uveď důvod výměny zboží a přilož kopii daňového dokladu.
  4. Zboží se budeme snažit vyměnit v co nejkratším možném termínu.
https://obchody.heureka.cz/popydesign-cz/recenze/
http://

Provozovatel webu, Popydesign, v.o.s., se sídlem Kochánov 34, Světlá nad Sázavou, 582 91, IČ: 06530966, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.