Reklamace zboží
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:
- Samolepky byly poškozeny při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem). Zákazník není povinen takové zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
- Samolepky byly poškozeny neodbornou instalací, která je v rozporu s návodem k lepení.
- Samolepky byly používány v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v návodu k lepení.
- Reklamaci nelze uznat, pokud již samolepky byly sejmuty z transportní folie.
Postup při reklamaci:
- Informuj nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
- Zboží zašli jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
- Do zásilky uveď důvod reklamace a přilož kopii daňového dokladu.
Výměna zboží
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), ti nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašli jako obyčejný balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek použití nebo poškození, obratem ti zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Samolepku sejmutou z transportní folie již není možné vyměnit! Náklady na poštovné spojené s výměnou zboží hradí zákazník. V případě, že se jedná o samolepku přímo na míru, nelze zboží vyměnit.
Postup při výměně zboží:
- Informuj nás o výměně telefonicky nebo e-mailem.
- Zboží zašli jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
- Do zásilky uveď důvod výměny zboží a přilož kopii daňového dokladu.
- Zboží se budeme snažit vyměnit v co nejkratším možném termínu.